Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年6月1日星期五

值得紀念的一天

話說兩年多前,
同我的好朋友因為一些小事,
一些誤會而沒有再聯絡,
初時我都有打俾佢,
不過佢一直沒接聽,亦沒有回覆我,
一段時間再沒有找她了.........
心諗........唉!咁又少左一個好朋友
心中一直好難過........但係我可以做既都做晒,
佢連facebook 都block 左我,
相信佢一定好生氣了.........
(因為我呢個好朋友,性格好好,永遠只會為別人著想,
永遠只會生自己的氣,而不會嬲人,
佢今次一定好嬲我喇...........)

如事者,過左一年多......
從朋友口中得知她生左BB............
但我沒有勇氣去打電話俾佢.......
只是默默的在心中送上祝福..........

時間一日一日過去........
我生左小豬喇.........
心中成日諗.........
如果我地依家仲係好朋友一定好開心,
兩個BB可以一齊玩.........

終於有一日.............我不知自己何來的勇氣,
send左個what's app俾佢.........
其實,心中已經作出最壞的打算,
佢不回覆我...........

點知.........半日之後收到她的回覆......
我真係好開心.........
即時眼帶淚光地同老公講佢覆我,
原來去到果一下我先知道,
自己一直扮不在乎,其實一直好在乎呢個好朋友.........
因為我朋友不多,她真是我的知己.....

之後keep 住一直what's app........
但一直沒有約見面,亦沒有通電話,
只係久不久一個what's app 已經好開心......
朋友原來真係唔洗成日見架.............

終於,我有一天去旺角上堂,
早上本住試一試既心,問下佢當日lunch 會唔會一齊食.........
佢好怏回覆我,可以一齊食...........
就係咁成就左呢次飯局...........


同以前一樣,等佢既時候去左H&M行,買野買雙份,
一份佢既一份我既..........



感覺同以前一樣...........
lunch time 掛住行街,
只係去左速食麥當奴..........


從今之後,我地會更珍惜呢段友誼..........

沒有留言:

發佈留言