Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年9月18日星期二

網購的樂趣@GAP

天氣一天一天的涼,係時間買定D冬天衫仔,
大人既可以不用買,因為前年舊年存貨,
但小孩的就不可以不買,去年CY只一個小寶寶,
今年長高長大了不少,去年的今年已不合身了。

剛好收到GAP既及時訊息,
當然第一時間向我的好姊妹發放啦..........

我的好姊妹原來已經準備好了,
仲告訴我買8件65折

終於同同事一齊訂了8件.......
成功取得65折....抵呀.........


依家同大家分享一下收獲...........



甜美公主袖條紋連衣裙 霜狀象牙白 90碼 $199

海洋風,是媽媽的最愛,
肩位左右邊都有一粒紐扣,方便穿著,
現在是裙款,明年夏天時應該仲岩,
仲有一條UNDER.....好方便.......



荷葉邊領密致小花長袖上裝 霜狀象牙白 90碼 $179


碎花裇衫質地,
反以為好薄,但原來是雙層的,
後面扣,好特別。
夏天返學,因為有開冷氣,所以要帶外套,
這件岩晒..........



風琴褶 彼得潘領長袖上裝 霜狀象牙白 90碼 $99 



簡簡單單的白色上衣,
只需要加上任何顏色既褲或裙,已經好靚。
易襯之選。


甜美條紋 褶長袖連體衣 礦金色 90碼 $129


冬天總不能少的連體衣,
不怕belly button 偷偷走出來,凍到.......

特別的設計,下身加褲仔或裙仔,
用面果層遮住就冇人知道係連體衣。



簡約純色圓領針織開衫 艷 瑚色90碼 $199

針織外套,冬天返學著一流.......
(因為返學外套都好有要求,不可有帽亦不可有拉縺)



自然花朵印花長袖上裝  艷 瑚色 90碼 $99

有人問我,我咁愛紫色,是否買俾CY都係紫色為主,
我就不會只單買紫色給她,
我什麼顏色既衫都會買俾佢,
愛她著不同的顏色,
小孩是繽紛的,
是歡樂的..........



哈哈,分享完畢........
下次有好野再燒一燒大家.......

1 則留言: