Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年12月19日星期三

心太淡

好耐好耐冇寫blog,因為我又「被」調職了, 一年內「被」調職三次,由原本熱愛呢間公司, 一直淡,到依家只為五斗米,不會投放一點感情, 不會做多一點,亦不會做少一點。 到底是我失敗還是公司失敗,我也懶得理會! 工作上,我不能控制,只能接受, 苦!! 女兒一天—天的長大,需要多些時間陪陪她, 傾傾心事,說說故事,自己時間又少了。 為了食得健康一點,慳多一點,愛上做飯盒給老公同自己, 時間又少了—點。 就係咁冇曬時間… 但未來既日子,我要好好善用—日24小時,努力分享生活點滴。

沒有留言:

發佈留言