Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年2月25日星期四

Cebu Trip Day 1

首先多謝老公為我安排了今次既旅行,
細心編排行程,令今次旅程十分舒服.......
好喇,依家就睇下我地第一天既行程先.....


上個月一齊響綱上book左機票,
出發喇.......

去到機場,搞掂晒d嘢,仲有好多時間去食吓東東先.......
第一站去左海皇粥店食粥.....好平......皮蛋粥+腸粉=$14

行一圈回來食一個Burger King先...........
好新鮮好好味........

你睇吓我帶左邊個去.....包包都一齊去旅行....
去到Cebu再轉左一程兩個鐘既船程終於去到Bohol.....喇....
我地就係坐呢d車.....
去左Island City Mall食東東....
食飽飽起步喇.....

買左d食物又坐車車去Alona Beach.....
去到Alona Beach...差不多中午時間,
睇下間Resort先.....

有一個露台仔.....
呢度好似日日中午都會落場雨....
仲好大雨.....


既然落雨,我地就瞓一場午覺先.......
醒來,已經日落喇

一齊行去沙灘行下....
呢度係門口的草地.....

間Resort有隻好BB既小狗,好可愛呀.......
睇下個沙灘先.....
水好清.....沙好幼....但好大浪....
我不敢下水.......
去睇日落,好浪漫呀.......
長長的沙灘......

日落喇.....真係好靚....
返到resort...Happy在門口等梗我地回來.....
佢真係好跟我架....

hehe.....好hea...
食晚餐喇....
睇下今晚食乜......

叫左野食.....等食ing...
老公的作品.....

嘢食黎喇...今日試食燒蝦....
隻蝦好大隻呀........

成張枱都係嘢...
不過冇問題,全部食晒........

沒有留言:

發佈留言