Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年2月28日星期日

Cebu Trip Day 4

第四日......又係heahea........
一早五點幾我就醒左,叫包包同我去睇日出,
包包去洗面時,我實在太心急,怕太陽走左......
所以....同包包講我行先....初時佢都擔心.......
但係我同佢講.....我帶Happy一齊去....

佢就放心晒,叫我行先影住先.....
(彷彿....隻狗係我既咁....不過Happy又真係會保護我,
每當有陌生人行近我,佢都會勁吠......
我帶佢去睇日出,佢仲識先行探路,前面冇危險先俾我行....)

呢隻就係我隻狗狗喇...
沙灘上的小生物.........

日出喇....
行完上山行沙灘........
Jam & Bread ....
行沙灘時拾到這個東東,回來送給弟弟.......
行完沙灘回去....吃早餐的時候........
又香又甜的芒果.....
老公抱抱小狗阿B........
食飽飽,我上房休息,包包同陽光玩遊戲.......
我帶了甜湯去找包包........

再同Happy自拍......
我不陪包包,Happy代我陪包包曬太陽.......
瞓醒一覺食杯麵lunch....
唔好以為杯麵lunch好可憐,其實幾豐富架........

食飽........我地又休息.....
諗住去睇日落,點知醒來已經天黑了.......
去食晚餐.......

嘩......有嘢食喇.......
好味蝦蝦........一人兩隻........

不消一陣........清晒.......
仲買左雞翼宵夜....
Happy 都有份.....

沒有留言:

發佈留言