Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年12月28日星期二

2010我的聖誕禮物

好耐冇買野俾自己喇,
因為無心情………
點解無心情,因為平安夜要考試…………
考完試就成個人輕鬆晒,
終於感覺到聖誕氣氛………

約左老公響旺角等,響朗豪坊等………
又出事喇……
買左一份禮物俾自己…………
Paul & Joe…(明天打開俾大家睇下係乜東東……)
其實我每年都無期待過老公會送什麼禮物俾我,
因為我真係冇乜野想要,
同佢一齊食餐飯都已經好滿足,好開心
今年,亦不例外,只係想一齊出去行下街……
回家打算瞓既時候,響被窩中………發現………


係Porter International Club 7 Tote Bag………
好大個呀,岩晒我走佬用......正呀........^^
仲要係黑色,帶出街俾佢幫我攞都ok呀………^^
勁開心………

2 則留言:

  1. Poter 袋 ??!!!
    仲要 咁大 size ??!!
    一d都唔平 wo~
    好羨慕呀 !!!!

    好想知P&J0個袋係咩黎~

    回覆刪除
  2. 嘩~好開心呀!有聖誕禮物!!!! 聖誕真的要去SHOPPING架,如果唔係對唔住自己架!!!!!!!

    回覆刪除