Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年12月29日星期三

我的聖誕禮物@Paul & Joe

打開我的聖誕禮物俾大家睇下……
原本係為左睇下佢個Christmas set入去,
set裡面個珠珠胭脂真係好靚........^^
最後無買......><

我只係買左兩樣野,個BA小姐好好人,
送左好多sample俾我……^^
(好過海港城Face果個好多..........)
原本只係想買支under eye concealer……
呢支concealer真係好好用,好薄好貼……
上次圓圓送左一支俾我試用,已經用晒,所以要補充一支……
諗下有幾多化妝品係用完會再買架,呢支真係好……
仲要唔貴$189(我有恆生卡所以有九折…)

小秘密,雖然佢係寫明under eye用,
但係用黎遮暗瘡一流,
近日我大爆瘡都係用佢…………^^

跟住,我就俾呢盒美麗既包裝吸引住我…………
係眼部雙重修護set……

一盒已經有齊日用同夜用………
日用既眼部修護啫喱……22g
啫喱質地清爽迅即滲透肌膚,滋潤緊緻……
(仲可以上妝之後使用………)

夜用既眼部修護霜……20g
是啖啖香橙味架,但不誇張,剛剛好的香味.......
唔好以為霜就會好笠,hehe…好清爽亦客易吸收……
BA小姐話可以搽厚少少當eye mask……
(仲細心地準備了一個細細個刮方便取分量………)



一set 都係$405………
諗都唔諗………
買下她……… ^^
(因為眼睛是靈魂之窗,不可以馬虎………
眼紋出現先處理就太遲喇………..藉得投資………
hehe………分量也不少,應該可以有排用………)

1 則留言: