Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年4月29日星期五

新鞋仔

復活節假期有四日,第一日就去左阿媽屋企食lunch ,

食飽飽休息一陣老公放工就黎接我去行街街,

去左H&M行.....

人山人海呀,

d貨散到一地都係........


之前上網睇到佢出左對新鞋,

諗住去睇下有冇運氣見到啦.......

響臨出門口位置對到有兩對,其中一對是我個碼,

咁好彩.......

一於帶佢返屋企........

真係好舒服架,因為佢係用有機棉造既........

鞋頭個花花剛好遮到腳趾,

岩晒我呢d又要露又要遮既人.......


最開心係.......我老公話我好耐冇買野,好乖,所以佢送俾我......

7 則留言:

  1. 我 又 想 要 呀 !!!!
    平底的 嗎 ?
    幾多 $$$$ 呀 ?
    唔知而家 仲有 冇呢 ????><

    回覆刪除
  2. 邊間呀 ?? 有沒得上網看呀

    回覆刪除
  3. 平底架....
    $149.....
    我上星期響朗豪坊果間H&M買架....
    快d去睇下仲有冇啦,
    仲有黑色架......

    回覆刪除
  4. H&M巧多人,小心小心~不過掃貨好開心!!!

    回覆刪除
  5. 我都好想敗家(^O^☆♪好耐無敗了☆*:.。. o(≧▽≦)o .。.:*☆

    回覆刪除