Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年4月13日星期三

我同ed mama私會呀........

哇......BB又有禮物喇,多謝ed mama.......

好靚呀,個set乜都有........好齊全架..........

另外仲有一張被仔.......

跟住我地就一齊去左shopping........

收獲好豐富呀............

6 則留言:

  1. 食緊 麵包既我,
    見到你既標題,
    差d0契親...咳咳咳...
    0個日我 掛住掃平野,
    都冇留意到你買左 d 咩,
    呢度駛唔駛 $100 呀 ?
    件粉紅色衫幾令 wo~
    *********************
    禮物籃件被仔 會唔會好薄呀 ?

    回覆刪除
  2. 最尾張相d衫係jam女女的麼?點解買咁大嗰着嘅款嘅?

    回覆刪除
  3. daidai, didi,ed mama,lovebeauty,
    女仔衫真係好靚.....
    就係知道你果日冇睇我d收獲,
    所以專登post 俾你睇....
    呢度買左$150.....
    仲有一件衫仔買俾朋友個BB(無影到).....

    我仲未捨得開個禮物籃呀....
    我BB夏天出世,薄被已經ok.....

    依家d BB衫好少再係好BB款架喇....^^

    回覆刪除
  4. 咁我要留意下d bb女頭飾

    回覆刪除