Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年7月21日星期四

嚇過半死...........奶奶的薑皮

呢日老公返屋企,呢左包野出黎俾我.......
話係奶奶俾我既薑皮,
我打開少少聞下.............
依......臭臭地既..........
打開睇下.......咁濕既...........
(個心諗.......死啦,會唔會有虫架.......)
唔知佢搞咩........可以濕到咁都包埋........
平時既我已經將佢棄左入垃圾桶..........
不過俾面老公,盡下人士放佢響窗台吹乾佢,
吹左三日.......終於有左臭味喇.....乾左好多喇......

3 則留言:

  1. 係冇臭味呀?

    Embrace Dreams

    回覆刪除
  2. jam, 果時我99都留左d薑皮,刨完係臭架, d老人家話留黎沖涼,我建議你掉左去啦,不太衞生,改去藥材舖買桂枝煲水沖涼,沖一個月就ok架啦,同樣暖身的,味道更比薑皮好!

    回覆刪除
  3. 攞薑皮沖涼 皆因為從前既人環境不及現時既富裕 所以會留番黎用埋佢 唔好浪費


    Reddy

    回覆刪除