Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年7月6日星期三

wk 36 執行李喇........

不知不覺已經跑入直路喇,
日前去檢查,醫生話BB已經調左頭已經進入產道喇,
位置亦正確,應該可以自己生,不用開刀........

而我亦要執行李喇,
要執咩野.........
睇下張清單先........

執好晒喇......
我分左兩袋,
一袋係入院時既東西,
仲有一袋係我同BB出院既衣服(入院後,等老公先攞去)

我老公見我執野,佢話我好似去旅行咁,差在未帶mask 去.......
(不過佢好似仲緊張過我,問左我三次係咪帶呢個袋就ok .........)



5 則留言:

  1. 我都好替你感到緊張呀!><

    Embrace Dreams

    回覆刪除
  2. 我有最新消息會通知大家架喇.....

    回覆刪除
  3. 好期待你的小公主降臨呀!
    就生得!
    一定來探你!

    回覆刪除
  4. daidai,
    好呀,不過依家我好緊張呀......

    回覆刪除
  5. 帶Mask good idea 播
    咁你有無帶埋去呀 ? ^^


    Reddy

    回覆刪除