Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年8月8日星期一

美人魚BB

不知不覺已經22日喇.......

仲未好習慣...因為太忙太忙喇...................
日日只係瞓得幾個鐘,瞓著都唔係好深層的瞓(個心好醒)
阿B一有少少動靜就會9秒9彈起......
不過幸好換來阿B已信任,只要我抱住佢佢就會定晒......^^
亦多謝老公不斷響背後支持,
有時真係好辛苦好攰既時候,幫我做晒d野(沖涼,換片,掃風,煮飯,清潔,烚奶樽,什麼都做晒....)



餵人奶真係好辛苦架.....
上星期先塞左一次,琴日又塞左.....
發冷發燒........今日好好多喇.......
不過見到隻小豬食得咁開心,再辛苦到值得...................






老公最鐘意整古個女..................
送上兩款美人魚同大家分享.....^^
20110806



20110808


5 則留言:

  1. 嘩哈哈!最尾張相好正!

    Jam,好miss u 呀!!!!
    知道你初為媽媽係好緊張,要盡量放鬆,
    心情會影響餵母乳,
    有家人在,你不如放下手,比家人幫你湊下b女,
    因為,放完產假b女都要比人湊,
    你又唔好比b女太過癡你身,
    咁樣對大家都好!

    Embrace Dreams

    回覆刪除
  2. 讚同ed mama的說話,
    放鬆呀放鬆,
    我知道初為人母當然好緊張個bb,
    但係做父母始終都要學會放手,
    始終你在坐月子,
    身體還未康復,
    要多點休息,
    bb食飽就請家人照顧
    你要快快好起來才有精神同bb玩家嘛~~
    加油加油!

    回覆刪除
  3. 冇人幫手......!!
    我同廖生兩個搞掂晒...
    只係阿媽同99會煮野俾我食,
    廖生負責去運送...
    (唔想麻煩人地呀,唔想佢地上黎要招呼佢地好辛苦架)

    回覆刪除
  4. 我好擔心你!!!
    你頂唔頂得順呀?
    我擔心廖生返左工,剩返你一個照顧b女,
    想搵人幫手都冇!
    記得有咩事我幫到既就搵我啦!

    Embrace Dreams

    回覆刪除