Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年8月5日星期五

wk 39 醫院檢查.........

wk 39 到醫院檢查一整天.
醫生泱定明天幫我穿水催生,
所以黃昏時份放我回家沖涼洗頭執行李,
明天早上九時再回醫院.......
所以果晚同老公去左apm吃一過豐富的晚餐.......
食飽飽回家.....
沖完涼洗完頭,埶好行李,諗下明天既野,
不知不覺瞓左喇........

半夜三點幾,突然感覺到一個破裂聲.....
跟住有一d水滲出........
衫時只以為是小小心秘物,去廁所清理.....(分量不少......><)
爬上床諗住再瞓.....再來一次有水滲出,今次分量更加多......
未去到廁所已經滲到出黎.....
阿B想早少少見我........
好吧.......收拾行李去醫院吧........
半夜三更去找的士,原來真係幾難,
仲有拒載情況......火火火......
(唔好以為大肚婆肚又痛記得你車牌呀,我仲記得架...)
於是叫老公一個人行去折的士,再回來兜我,
咁先可以順利去到醫院,
好彩架的士早一分鐘咋,因為一落的士,d羊水又再次湧出.......

4 則留言:

  1. 個的士司機真係衰!
    好在趕得切去醫院!

    Embrace Dreams

    回覆刪除
  2. 湊B湊成點呀? 加油加油~~~

    回覆刪除
  3. 好彩無係的士上穿水,不然司機實媽媽聲......
    方包緊唔緊張呢?
    lovebeauty

    回覆刪除
  4. 好驚險!!大肚婆三更半夜都拒載?太不知所謂了!!

    回覆刪除