Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年10月27日星期四

龍鳳胎?!?!?!?!

好攪笑,某一天,我俾呢張相我的好朋友睇既時候.......

佢居然爆左一句.........

乜你生左對龍鳳胎咩.......

我o了咀.........



我再次澄清......我生果個係女黎架,係一個女........^^




3 則留言:

  1. 生龍鳳胎就發達lu~一次過搞掂哂!

    回覆刪除
  2. 我朋友就陀緊龍鳳胎:)
    lovebeauty

    回覆刪除
  3. 嘩......如何真係龍鳳胎,
    我諗我已經辛苦到死左.....

    回覆刪除