Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年12月25日星期日

為善事,有力出力.......

聖誕節到了,
祝大家聖誕快樂,
身體健康.......


點先可以得到真正既快樂呢......
有人會shopping.......

而我選擇左做善事,

做善事有錢出錢.......我冇錢,

只好有力出力,

叫我去起橋起路我真係唔得........

我最叻就係整小手作.......



巧合之下,俾我知道左呢個活動,

活動名稱: wrapped with Love



















織布塊黎整百家被俾香港或者其他地方既小朋友,
唔知可以整幾多塊8"x8"既布片呢??




















最後,我織左九塊布片


















希望每一個小朋友有一個溫暖又開心既聖誕節.......




沒有留言:

發佈留言