Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年12月15日星期四

GoodSkin Labs 'See Results INSTANTLY' Blogger Event‏

日前有幸被邀請出席左GoodSkin Labs 'See Results INSTANTLY' Blogger Event‏,

響尖沙咀既TomoTomo度舉行.......



今日既主角呀..........


















主持人先逐一介紹產品......
先是最好賣既........TRI-AKTILINE.......

睇下我條感情線........消失了.....

指骨上的紋紋......不見了......

太神奇吧........唔怪得咁好賣啦.......

好想試.....搽眼下面果條紋......心動了......















第二樣係.....EYLIPLEX-2

分開日用同夜用.....

主持人叫我地用斧口位試下感覺...好清爽呀.........




















第三樣係.......SMOOTH-365

一搽即滑.........


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
最後一樣.......FILEXTRA.......

主席人教左我地提升面頰既按摩手法.......

我試左兩日.........去食飯........姑拉都話我尖左..........

影相出黎都瘦d........

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
最尾......仲為我地準備左美食.......

多謝你地既邀請,令我過左一個快樂的下午.........



以上產品均可以響SaSa有得賣,有興趣既姐妹可以去睇下.

沒有留言:

發佈留言