Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年1月9日星期一

新髮型!!!

好快就新年喇,


係時候去整下個頭喇.........


趁星期六放假去左整頭.........

嚴格來說這個齊蔭頭不是新髮型........
因為未有囡囡之前我都係呢款髮型........

果日去整頭既時候,整間salon 都滿晒人........

有d客人洗左頭要響梳化等位........

有d同朋友一齊黎既客人就要同朋友share 一張枱.........


勁誇張.......好彩我book左上午整咋........

姊妹們,
如果打算呢個星期去整頭,
就要有心理準備,
要等.........等.........等.........喇..........















整完頭去藥房買奶粉........

鬧出一個小小笑話........

我攞罐奶粉去俾錢,收錢個叔叔望下我,再望下罐奶粉.......

同我講呢隻奶粉係BB食架喎.........

我...........知道........!!!

雖然我個樣白痴但係唔洗咁講呀..........


1 則留言: