Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年1月19日星期四

團年飯!!

每次大時大節我就頭痛架喇..........


個個都爭日子食飯......

呢日99屋企團年飯........
睇下我地食乜野.........















冇錯係KFC..........

團年一定要食雞........><


(事實係........我99不懂煮飯.........
早知等我煮啦........)


今晚就去阿媽屋企食.........

唔知道幾點先坎得架.........

唉.......明天星期五仲要返工........

1 則留言:

  1. 好潮的團年飯!
    我要食三餐團年飯呀~~~阿媽實整好多餸,肥死...

    回覆刪除