Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年2月14日星期二

情人節.........

情人節.........
對我來說什麼節目都沒有太大感覺,
因為我地一來唔會出去食大餐,
二來亦不會買禮物........

今年........
同往年一樣沒有慶祝,沒有禮物.........
老公要返工,
我一個人去接囡囡回家.......
沖涼,食奶中渡過..............

Lunch time 老公同我去左飲茶
當係慶祝活動吧........
要知道我老公平時係唔會黎搵我架......
除左臨放產假之前......
由於佢今朝先話俾我知黎找我,
而我臨時亦準備左禮物俾佢........
係餅餅小食.......
 

沒有留言:

發佈留言