Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年2月21日星期二

乖巧的女兒

每個媽媽一定都會覺得,
自己既小朋友係最乖最靚最叻最聽話,
總之就係最好架啦,
而我亦不例外,
瑩B真係好乖巧架,
唔好睇佢人仔細細,六個幾月大,
次次我接佢放學,坐地鐵火車人多既地方,
不論天氣多冷,多眼瞓.......
佢就會伸出佢既小手捉實我個手袋,
彷彿怕小偷,偷走媽媽的東西,
而右手就會圍住我,好似怕人地撞倒我咁.......
傻豬仔,媽媽怕人撞倒你多d呀........

其實小B呀,媽媽覺得你好乖呀,
希望你大個女都係咁錫媽咪..........

沒有留言:

發佈留言