Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年4月19日星期四

健康最重要

上星期六,同一班差不多兩年冇見既朋友去食buffet,
差不多個個都生左小朋友........
同大家分享兩個個案,

個案1:

朋友的兒子不幸地有蠶豆症........一世的.......
朋友萬事愛爭,愛認叻........
認為我生的是女兒,自己陀的是兒子,
已經叻過我........
我當然唔會同佢爭.......
我只希望女兒健健康康,做個開心bb........
陀住阿女時,介口介得好清
........

為何我意志如此堅定........
因為我心中只諗到,自己忍一忍口,可以生一個健康BB,
我只係忍口幾個月,而換來既係BB既健康,藉得.......

(雖然,蠶豆症係遺傳既........
但係朋友陀B時一d都唔介口,
依家BB食人奶,佢仲飲凍檸茶,阿B唔肯瞓,瞓15分鐘又醒,醒左佢又俾1oz 奶佢,
如事者,一個鐘餵幾次........真係自己攞黎架.....)


個案2:

朋友既BB原本遲過我阿女出世,
最後早產好多,仲早過我三星期,
朋友好努力湊,終於都快追到正常,
不過就不懂企,一企響度時會跳下跳下,
腳踭唔掂地........要去睇醫生............
(我奶奶成日話,我阿B如果早過佢出世就好啦,可以做姐姐........
我話佢,早有乜好呀,早產呀.........早產出黎為乜呀,真係痴痴地線。
(當時仲係大肚既我對住個肚講,阿B唔洗心急呀)
最後阿B39週出世,乖女..................


有感而發.......
乜都假,健康最重要............

3 則留言:

  1. 咁你那 2 個朋友咪好羨慕你 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 各人頭上一片天,
      不用羨慕別人,
      自己的路自己行,
      知足常樂,最開心。

      刪除
  2. 我讚同!!!知足常樂ma~有個健康bb

    回覆刪除