Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年4月25日星期三

Kanebo開心shopping

好耐冇買化妝品...........
因為........真係好少化妝

依家為求方便,只會搽防曬再拍碎粉,
所以依家只會買呢兩皮樣野,
既然只係買兩樣野,就一於買好東西來用..........

LUNASOL呢個牌子未用過,
不如試下.........

終於.........買左
SKIN CONTRAST FACE POWDER $320
我買左02 Natural
因為家中有好多舊粉盒,
所以只買了refill..........

粒子好細,好滑,好貼面.........
容易打造自然妝........

防曬方面
選擇了平時用的

Full Keep base UV
完美修飾定妝底霜 SPF24PA++ 

$280

用之前先搖一搖

有少少顏色,作修飾......

質地薄輕,搽完唔會油笠笠.......
同系列有戶外用既SPF 50 PA+++都係$280
夏天來臨,可以去入番支...........

BTW.........
我入左會,如果買野可以通知我,
我俾個member no 你地呀............


不過,最開心係.............
果日.....我放工去買野,
個sales 姐姐話,其實我d 皮膚幾好,
平時就咁搽防曬拍碎粉出街都可以,
好野.......聽佢咁講我真係唔洗買粉底lu...........

沒有留言:

發佈留言