Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年7月16日星期一

學會分享

囡囡一日一日長大,不知不覺學會了不少野,
初初不明白從哪裡學回來............
慢慢諗清楚,
原來有好多野佢係有樣學樣架,
有一天,出街吃飯,
通常為左令佢可以坐定定,
我會準備一些小食給她,
呢日如常一樣將小食給她,她已學會自己放食物入口,
但她沒有放入口,而是一粒一粒的放在我面前,
初時不以為意,
到第三粒.........佢直接放入我個口............

我終於明白喇............
平時我都會一粒一粒放響佢面前,示意佢可以自己攞黎食,
如果佢都唔自己放入口食呢,我就會放一粒入佢口仔,
等佢知道係食物,可以食既..............

原來佢頭先學左我.............


原來身教好重要...........
以後,我都要小心自己既言行,
要做一個好榜樣給她............

呢一日因為自己成功餵到我食啤梨而好開心.........


沒有留言:

發佈留言