Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年7月20日星期五

Happy Corner

呢排開始企得穩,
開始四圍搞搞震..........

依家習慣左每朝飲完早奶就響媽咪個床位又跳又笑.......
我的床位成了她的happy corner........
每朝一定要爬去企上我個枕頭度跳幾下先安落..........


不過見你跳得咁開心....算啦..........

呢日又如常跳跳跳............
一不留神滾了下來.........
如何打圓場............
同我一樣............跌落地都要拿咋沙既性格...........

好了,扮個可愛樣吸引媽媽影相,
等佢唔好笑我先............

女兒呀.............
你真係100%係我生架,d 性格真係同我一樣架............
你今次200%成功了.............


沒有留言:

發佈留言