Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年10月3日星期三

令人心甜的奶奶

估下這個是什麼東西...........
青青的............有毛毛的.........
是新鮮的羅漢果..........
平時久不久都會煲下羅漢果水飲..........
通常用乾既煲...........
煲出黎甜甜的.........
行過街市見有新鮮既,就買左4個,只係$15

切開四分
煲十分鐘就完成......... 
清清的..........

試下味先.........
甜甜地甘甘地..........

我就一般........
奶奶上開黎,倒左一杯俾佢飲.........
佢大讚好飲,仲飲左兩大杯.........

哈哈.........真係好開心,
令人心甜的奶奶.........
下次再煲俾佢飲..........

1 則留言:

  1. 我都在街巿買過新鮮羅漢果,唔係時常有得買,街巿阿姐教我在OFFICE焗熱水飲都得,一pack四個的packing有張紙仔教點煲,我覺得生既好勁草青味,都係乾既好飲D,我99就成日用乾既羅漢果煲湯,都幾甜架!

    回覆刪除