Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年10月11日星期四

洛神花蜜同蜜餞...

行街市見呢排d洛神花好靚,
所以買左一斤,有55朵,
洗乾淨,切埋個花芯,
風乾24小時,
就可以入樽,
好似浸四季桔咁,
一層糖一層洛神花,
就可以了,
在頂加了少少蜜糖,
另外,再加左梅子粉........ 
就可以放左雪櫃浸十四日。

就成為洛神花蜜同蜜餞喇.....


今次用左薑汁黃糖,驅風........

等我試下好唔好味先,好味就可以整黎送俾一型好姊妹.....

原來洛神花好有益架,
我在維基百科找來的小資料,
玫瑰茄學名Hibiscus sabdariffa),又稱洛神花洛神葵洛神果山茄洛濟葵,是錦葵科木槿屬一年生草本植物多年生灌木,生長於熱帶亞熱帶地區,最高可有2-2.5米高。葉片裂成三塊或五塊,8-15厘米長,互生。
玫瑰茄原產於西非印度,在中國廣東廣西福建雲南均有分布。其盛產在4月或在8月下旬,成長期大約是4 個月。其花果中富含花青素果膠果酸等,其味更是天然芳香、微酸,色澤鮮艷、紅潤細嫩。
玫瑰茄的花含有豐富的維生素Cβ-胡蘿蔔素維他命B1B2及B等,不但可以促進新陳代謝、緩解身體疲倦、開胃消滯、振奮精神、清涼降火、生津止渴、利尿的功效,對治療心臟病高血壓、調節血脂,降低血液濃度等更是達到一定的效果,是一種保健食品。可以用來沖泡和製作飲料,其味酸。洛神花汁在西北非很流行,但在西歐的市場還是剛起步[1]。玫瑰茄也可以提取玫瑰茄色素[2],用作食品行業食品添加劑,亦可製成果醋。



1 則留言:

  1. 我今日經過街市,都見到有洛神花賣,心郁郁想試整tim.

    Embrace Dreams

    回覆刪除