Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2013年7月9日星期二

回憶

7月尾嬰園舉行畢業禮,意味住嬰園生活要畫上完美的。了 時間真係過得快,回憶起,她開學,彷彿只是昨天的事,不久將要畢業了!實是不捨得,回想自己都幾好野,呢兩年,無論冬天、夏天、晴天、陰天定下雨天,總之天天都會帶囡囡返學,之後再返工,灣仔返工,17:18準時收工,飛跑到學校接放學,真係身體差D,少D藝力,少D泊力都唔得! 以為就咁完成,no la! 我老公返shift,接左囡囡揹住回家(日日如事!) 之後,幫囡囡沖涼,佢細個時要搬個BB浴盆+埋水出廳冲,仲要煮BB飯,搞掂佢已經8點,幸好囡囡都乖,食完飯自己床玩,玩一陣自己瞓,我可以冲涼執野!執完已經攰死,飯都唔食! 回想呢兩年就係咁過左! 辛苦辛苦很辛苦,但係辛苦得來可以陪住囡囡,辛苦都是甜的, 能親眼見到她第一次轉身,第一次爬,第一次企,第一次行......我都好感恩! 我辛苦,只因我願意付出,我付出,所以我有合理收獲,每天對孩子付出的汗水,孩子會知道媽多愛她,所以老師常說:瑩很聰明懂事。可能她生長於平凡中產小康之家,無姐姐洗,乜都係爸媽一手一腳搞掂,唔會指意人,所以她的自理能力好好,1歲已自己用杯飲水,自己食飯,次次出街食飯總有人問我,佢幾多歲會自己食。

沒有留言:

發佈留言