Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2013年7月8日星期一

Ikea肉丸日

星期六,一早出左囡囡在嬰園最後一次家長日,
望住囡囡張成績表,差不多全A,心中很感動,
感動因她是個樂於學習,自發學習的小孩。

見完家長,我地去左沙田Ikea,因為今日肉丸半價,
可以食肉丸,又可以俾囡囡行下,玩下。
行到去餐廳,只見長長人龍,原來他們在排隊買急凍肉丸!
當時11:30,職員話:12:30架車先到,仲要落貨,我地排得咁尾,買唔到多!
於是,放棄啦!

堂食啦!堂食都要排隊,於是分頭行事,我帶住囡囡等位,
老公排隊買肉丸,
好彩等左陣就有位,安頓好囡囡,老公就回來,
只係$9.5有10粒肉丸,老公買有30粒+1杯汽水。



食完再買多30粒外賣留今晚,同明天晚餐,好抵呀!

食飽再行,行到門口,又見有條小人龍,叫老公排住先,
我去八下,原來派食凍肉丸籌,但要4點後先有得囉,
無問題啦,我地又取了籌!



回家休息一陣,冲埋涼,食埋飯先再揸車過來,
真係不用排隊,肉丸在等你,終於買左4包,$150,好彩今朝冇等。

今日是肉丸日!

沒有留言:

發佈留言