Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2013年12月4日星期三

沒有玩具的小孩

眼見朋友的小孩玩具數量是我女兒的五六倍,真的不知道如何是好........

女兒由細到大都沒有太多玩具,最近因有朋友生左小BB叫Cyrene送左些BB玩具俾弟弟,
令玩具數量再減少,同時亦希望好懂得分享。

我地一向主張小孩不需要玩具既原則,我們亦不是什麼反斗城會員,
其實小孩子什麼也可以玩,
當沒有其他玩具的情況下,她可盡情發揮她的創意,多動腦筋,小孩才會聰明,
什麼都安排好晒,她會失去自己想像空間,一天一天的失去........後果不能相像。

囡囡最大的玩具就係我同老公
我地兩個都有好多好多興趣,打波、游水、跑步、行山、滑水、十字繡,小手作.........好多好多,
但係一講到陪個女,我地就會放底晒自己既野,一心一意同個女去玩,傾下計,唱下歌,跳下舞,食下野,講下故事,所以久而久之,個女同我地既感情好好,我希望可以一直一直都係咁好,直到個女大個都係咁好。



沒有留言:

發佈留言