Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2013年12月24日星期二

給自己的聖誕禮物@ Paul & Joe

說我是一個Paul & Joe 迷也不會錯,愛上她已好一段日子,現在由面油紙到身體頭髮噴霧都係用她,愛她的橙花香味,新鮮而不造作,更愛她高貴而華麗的包裝,用完之後我會留番個樽同瓶裝其他東西。
 
 
每年聖誕節我都會買禮物俾自己,今年我買左Paul & Joe 既東西。
 
 

由陀住囡囡開始已經是一個素顏媽媽,
一來唔想化妝品俾囡囡幼滑BB皮膚掂到化妝品以免引起敏感,
二來我呢d落手落腳湊小朋友既媽媽跟本冇時間去化妝,
三來為自己,等皮膚多d吸空氣,皮膚自然好。

粉底真係一年一樽,平日好少用,但總要有一樽看門口....
平日用開她的防曬02號,
姐姐好好人已經幫我找到Light Cream Foundations 30號粉底,
顏色啱晒.......正
仲好水潤好貼面......
仲有SPF15 PA++.......又可以懶d唔洗另外搽防曬了.......
 

之後,仲買左Moisturizing Facial Mask深層保濕面膜,
 
 
問心生左個女之後真係冇晒自己時間,
莫講話面膜,真係連去廁所都冇時間去,沖涼都係5分鐘內完成,
屋企仲有好多好多之前買左未用既Paper Mask,
點解仲買Mask,原因好簡單,就係........
呢個Mask只需要3-5分鐘就完成,我通常瞓之前搽左呢個mask之後再去執下東西,
5分鐘之後用紙巾抹去(不用洗),再搽番平時既爽膚水等等就可以,係咪好方便呢。
 
 
 
後話: 個sale 姐姐好好人,佢送左包Facial Gommage俾我試用,一試就愛上了,因為磨面只需耍20秒,磨完白左仲好滑好滑,下次我要帶呢支回家。
Paul & Joe 既野都係Made in Japan ,質數有保証,可放心使用。



 

沒有留言:

發佈留言