Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2014年4月7日星期一

發叔花場朝聖

天下了一星期,幸好星期六終於見到太陽伯伯出來了,一家三口一到假日總會駕住我們的小車周圍去,放一放一星期的悶氣,出外放放電。

今個星期由我發板,一於去朝聖,種開AV(Afrian Violet)的一定都認識發叔,但聽就聽得多,一直未去過佢個花場,一於去逛逛。

發叔花場位於粉嶺東閣圍村去探發叔之前記住打個電話(TEL: 90753617)俾佢先呀,因為我地第一次去發叔好好人出村口接我地。

去到個個溫室,真係好大好多靚花
 
由於多日花友不多,囡囡都可以自己周圍行,周圍睇
 
 
而我就可以安心慢慢揀花睇花,一開始花多眼亂,真係不知從何入手!!!!!

我一直喜愛迷你種,發叔指點我哪些是迷你種,所以我開始在迷你欄睇,不知不覺行左兩個半小時,我揀左四盆小花,老公都揀左一盆(老公原本不是一個花迷,今天只是投我所好陪我去,估唔到連佢都睇中左花,主動叫我帶回家,仲一齊揀一盆肥肥白白的回家。)

其實,一家人要互相投入大家既生活,互相欣賞,感情才會長久。
 
行左兩個半鐘,囡囡都好乖,只係行到腳仔攰!!!

(原本以為呢d花場一定好多蚊,果日去到真係好開心,一隻蚊都冇,唔洗擔心蚊咬,可以放心行。)


最後送上幾張相片同大家分享一下。
 
 
 
 


沒有留言:

發佈留言