Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2014年4月8日星期二

我的小花場

琴日去完發叔個花場,今日不如就去睇下我屋企d花啦。
近排好多花都開晒,真係好靚,花開富貴。

呢排買左好多,兩個星期買左十盆,難得既係我老公冇投訴....仲幫我買左個花架俾花兒,多謝佢咁愛我。
 
每一盆都好特別架,等我介紹一下
Pixie Run Around 係超迷你版,果日去發場問過發叔,發叔話生長勁慢一年才可以開花。

Pacific Pearl 係白底紫邊的小花

Irish Flist係今年情人節,我大小情人送俾我架,呢棵係我想左好耐好耐既一棵,因為佢好特別係綠色花架,發叔話好難種。
 
Lemon Drop 係白黃色花架,我覺得佢d 先毛好得意,同平日見既不同,好似起雞皮咁......囡囡叫佢做檸檬。

Ness Satin Rose 粉色加深粉色邊好高貴,囡囡叫佢Rose。

Rob's Smarty Pants 白底加少少粉紅少少黃色花,第一次種Rob's 系統。
 
Lil Bit O' Irish 係粉白花,呢棵係斑葉,近排我愛賞花又賞葉,囡囡叫佢大斑葉,因為有一棵小苗叫小斑葉。

A224.......呢棵係老公揀的,係紫白綠邊,條邊會變色,冬天係白邊,夏天係綠色,真係好特別。

 
 
 

 


沒有留言:

發佈留言