Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2015年3月26日星期四

Neutrogena Deep Clean Hydrating Cleansing Oil 大比併

生左阿囡之後,自己時間變得少之有少,但係都要做一個靚媽,化個靚妝同阿囡老公去街,去完街才是忙碌的正式開始,我無工人姐姐,乜都係自己一手一腳搞掂,我已經習慣晒,我通常會快手快腳搞掂自己先再慢慢搞個囡,所以我乜都要快而準,卸妝呢一環我絕不馬虎,市面上有好多好多不同品牌既卸妝油,今日就來一個比拼,從四方面考驗一下佢先,邊款可以又快又乾淨呢?邊款抵用呢?
好了,唔講廢話直接開始

深層卸妝比拼測試


(1)潔淨度

我在手上搽左base,粉底,胭脂,閃閃眼影,唇膏及眼線,之後化妝棉沾上卸妝油A及B,覆蓋在皮膚上,等候15秒,輕輕抹走。
Product A未能撤底卸除閃閃眼影及眼線
Product B 卸妝功效十分明顯,15秒差不多完全可以卸除
接下來用眉粉試下先,同樣輕輕打圈捽
Product A: 捽5-6下才可以全部捽走
Product B: 捽3-4下已經可以全部捽走

(2)乳化度
準備一杯水並滴入一滴潔顏油,若快速擴散成均勻白色乳體,無油水分離,表示乳化效果佳,我用左兩個不同容器做同樣實驗。 

Product A: 明顯地水油分離,底層是透明的水。
Product B: 快速擴散成均勻白色乳體

(3)質地及用量
分別用同等(一泵)分量Product A 及Product B嘗試卸妝
結果: 
Product A: 只能卸左7成既妝,要再泵一下才可全部卸走,即要用多倍分量。
Product B: 一泵分量已經可以卸走所有化妝品,仲好乾淨。


(4)補濕度
用卸妝油在手背卸一次妝
Product A:之後十分乾燥,三角紋出現了。
Product B:之後水份充足,皮膚水潤,沒有三角紋。

睇左咁耐,係咪好心急好想知道Product B到底係乜牌子,好想帶佢返屋企呢......好啦開估喇。
就係呢支Neutrogena新出既 Deep Clean Hydrating Cleansing Oil


真係好好用,只需要一泵分量已經可以輕易卸去頑固既彩妝,用水輕輕一沖,乾淨清爽不殘留,仲好水潤,唔繃緊,好欣賞它哪淡淡的青香,真係一試愛上。

請到以下網址了解更多真我大使產品體驗分享

沒有留言:

發佈留言