Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2015年5月11日星期一

露營有感

今次去⛺瞓感觸良多。
瞓醒晏覺3點幾見大小豬仲💤💤,唔好打擾,
自己一個出沙灘玩,玩左十分鐘,突然風雲變色,成個天黑晒,心知不妙,
快快上岸,未上到岸已經聽到廣播話雷暴警告叫大家上水,同埋將會有大雷雨⚡☔,
我想趁浴室未多人快D沖涼,跑🏃過去好了,
一邊沖身🚿(3分鐘),天已經愈來愈黑,風來了,開始下毛毛雨,
心中盤算著,大小豬未起身會唔會聽唔到廣播沒收好東西,沒挷好天幕,沒蓋好帳篷,
又會唔會擔心我而走出來揾我,太危險了!!
想著想著,跑🏃🏃🏃回去營地好了!!!
回到營地,見大果個睡眼惺忪,明顯地啱啱醒,細果個仲瞓梗,
但見到佢地安落晒,突然鬆一口氣,
只懂說:我返左黎喇,我返左黎喇!
之後,果然下了一場好大好大既雨。

幾時開始體能勁左咁多?可以跑🏃晒成個沙灘,而氣不喘,汗不滴!!!
幾時開始咁心思細密?可以諗咁多可能!!!!
幾時開始可以忘記自己?只係記得你!!!
幾時開始見到你開心我就開心?
幾時開始?!?!?!?咪生左你開始。

是你令我身體強壯,身手敏捷,眼觀四面,耳聽八方,一眼關七,心思細密,
將不可能變成可能,力大如牛(揹住個大背囊再抱埋熟睡中的你,加埋成50磅,上車落車行動自如。)
亦都因為你令我們家庭美滿,有你我知足,人生有目標了。
我真的有福氣可以成為你的媽媽,多謝你,未來的日子我願意與你手拖手一齊努力學習,一起向前行。
阿囡,多謝你😘😘

沒有留言:

發佈留言