Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年7月28日星期三

新產品試用--AYAME

首先多謝屈臣氏送出新產品俾我試用........
今次試用既係新牌子.......AYAME既東西........
分別係:
水潤透白抗氧化眼霜($149/15g)

點解會吸引到我試呢個呢........
因為佢話可以減淡眼紋收緊眼部肌膚......
超吸引啦......眼睛係靈魂之窗,對眼靚人都精神d......

好喇.......講下試用結果先......
質地是杰杰地白白的,
搽上眼,要按多幾下先可以吸收......
味道........可以接受.....
但係係咪真係有效呢...真係要俾心機用一排先知道


第二樣係:
水潤透白抗氧化眼部精華($179/15ml)
我真係好緊張對眼架,
因為我對眼真係幾乾下,
再唔好好保護佢真係唔敢諗........
一支有齊晒補水減細紋同收緊肌膚一於要試一試......
擠左少少出黎...好水呀.......
不消五秒.......吸晒........
找一支唔笠既eye gel真係好難.......
我已經深深愛上了它.........



第三樣:
水潤透白抗氧化面部精華($199/30ml)
年紀唔輕既我皮膚多多少少有一點暗啞,
抗氧化是時候了....
精華....以為會比較杰,
但係原來是水水的....仲好容易吸收,
夏天用都唔笠,真係好......
我家的包包見我抗氧化,佢又要試一試,
包包都認為十分吸收.......
不過佢就話味道唔太好......
而我就覺得個泵設計得唔好,
要好大力按,一按就飛晒出黎,
一定要按響手掌中才可以,否則........

6 則留言:

  1. 呢條 line 的 東東真不錯呢~
    我用那2款味道 又 ok wo~

    回覆刪除
  2. 价钱都几吸引喔!这个是什么牌子啊?未听过添。。。

    回覆刪除
  3. ed....
    呢條line真係幾好用....
    味道我覺得可以接受,
    係包包唔鐘意......><

    回覆刪除
  4. cc,
    呢條line係屈臣氏新出架,
    你可以去屈臣氏睇睇....
    很好用........

    回覆刪除