Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年7月15日星期四

Mega Box Cupcake

Sherk上晝喇.......
急不及待要去睇......
去Mega Box睇.......
因為可以探麥兜兜........
麥太太響我後面呀.......
冇人呀.......來一個合照先.......
呵呵.......大家來評一評......
我的黑超造型係咪好有型呀........
睇完戲,天黑喇,人人都走晒,
只有我呢個白痴影過夠.......
突然....我高左好多.....
可以模下長頸鹿的下巴........
行左咁耐....
草菇休息下......
嘩......
我細佬好鍾意的........輝輝呀........
唔理喇........
影影影.........
嘩.......
我影架...........
影完覺得自己好有品味........
好喇,明天同大家介紹下食左乜........

沒有留言:

發佈留言