Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年7月5日星期一

耐熱特訓.....

呢排因為屋企既電力出現小問題,
整整一個星期,房間冇晒電供應,
對我同包包都有不少影響,
例如:用電腦要廳的37吋電視為mon...(真係睇得好辛苦...><)
另一樣影響就係響炎夏....冇風扇冇冷氣....><

不過,
原來我同包包都幾耐熱.....^^
三十幾度既夜晚沒有冷氣沒有風扇照瞓,
唔好只係夜晚涼少少就可以,
連34度出晒酷熱天氣警報既下午,
我地照樣瞓.....完全冇擔心過會中暑,
真係有一點變態.....

但係我同包包經過呢一星期既耐熱特訓之後,
對風扇及冷氣既要求已經降到好低,
只要有一點風,我們已經十分滿足,
可能呢d就係吃過苦先知道什麼是甜......

6 則留言:

  1. 好熱呀好熱呀~~~~
    比著我唔掂呀...
    我在路邊等10分鐘巴士見暈呀

    回覆刪除
  2. ed....
    係呀勁慘,
    不過依家已經整好喇....

    回覆刪除
  3. 我係勁怕hot
    我同丫大都係
    一hot就忟 哈哈

    回覆刪除
  4. 唔係化?!!??!?!
    俾我會喊...hahaha
    平日係屋企熱小小我已經成身濕到好忟憎....

    回覆刪除