Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年6月12日星期日

再見喇......早餐A

奶奶要搬屋喇,
佢地住左響果度二十幾年喇,而我同老公既中學亦響附近,
所以呢個社區我都好熟悉,
終於要離開喇,
我最唔捨得係........平台既早餐A........
曾經......為左令他可以多睡一會,我一個人山長水遠走過來,叫個早餐A食住等佢........
曾經......幾多次以早餐A為藉口,其實為左見你......
曾經......
留下太多太多腳印了...........

仲記得你果時入camp既日子,每個星期日晚都響呢間食肆,同你一家食晚餐既日子......
仲記得每一次依依不捨既心情.........
仲記得每次食完飯就要送你去搭巴士camp既心情....

直到結婚後,
唔會再去食早餐,
有時行過會同奶奶一齊去食下午茶.......

呢一日係臨搬屋之前最後一次1食早餐A喇........
依然咁好味........
菠蘿油依然好好味........

再見喇,相信奶奶搬走左,我地都好少機會再專登番去食喇.............
希望你繼續好好過日子........南豐.........再見喇...................




3 則留言: