Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年6月2日星期四

Sogo一肚氣之收獲......Clinique 刨刨粉

上個星期去左Sogo行街,
買左d BB野,仲有買左呢個均可完美礦物粉......
又名刨刨粉.....
但係就換來一肚氣,
事緣當日去感謝日,我明白好多人,
我去到已經示意叫sales姐姐幫我響櫃位內試色,
個sales姐姐又堅持要響人來人往既行人路上幫我試........
我個肚咁大好危險架......完全唔理會我既感受,
好喇,我都算啦,是旦試就買啦,
等佢出張單既時候,我當然地企入佢櫃位等啦,
Sale A叫我企響左邊等,好.......
一分鐘之後,sales B又叫我企去右邊,發晒火啦.......想點呀.......
我以後都唔會再去sogo 既clinique 買野,態度差得很........

好喇......講下盒刨刨粉.........
包裝.......好靚喎.........





打開睇睇...........


有個好有來頭既掃......(有什麼抗菌處理......)




向左轉就會即時刨左新鮮既蜜粉出黎,


即刨即用.......方便




搽上面........


半日真係可以有效令油脂分泌旺盛的部份(即係T字位)減少油光,


令乾燥的部份舒適不繃緊,維持水油平衡。




缺點就係佢果個好有來頭既掃,


係咪抗菌我唔知,不過好拮面就係真既,好粗好鞋.......


仲會脫毛.......


所以最後我都係用番自己既碎粉掃.......








7 則留言:

  1. 之前上網睇過呢個粉的專用掃係好吉面架,
    唔好激氣,激親bb就唔好了,
    順返~順返~

    回覆刪除
  2. 真係幾拮架.....dislike.....
    仲要掃到d粉好唔平均,
    用番自己個掃好好多......

    回覆刪除
  3. 報告又指,官燕棧的「特濃金絲燕窩飲品」、「特濃冰糖燕窩飲品」與「冰糖金絲皇燕窩飲品」,驗出含有二氧化硫須退貨。

    回覆刪除
  4. 呢個我一開始好有興趣, 去COUNTER想下啦, 但係個SALE轉左"極少"粉出黎,然後用個掃"極細力"係咁宜係我手上掃左下, 咁就叫搞掂, 完全試唔到!!!!我問"下, 夠喇"佢真係答"係呀", 我即刻無曬興趣!!!!!!!

    回覆刪除
  5. Rebecca ,
    Clinique d sale真係差得很....

    回覆刪除
  6. 永安的最nice, HARBOUR CITY FACE 都OK... 最差是SOGO(尤其是尖沙咀),每次貪方便去SOGO都是不滿意的SALE!! 大肚婆都'拾' 真是有點過份....

    回覆刪除
  7. Anna,

    我自問係一個好好既客人,
    唔會要求呢樣果樣,
    係一心諗住去買先入去,亦冇要求佢地送sample,
    佢地d 態度真係差到......><

    回覆刪除