Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2011年6月14日星期二

椰汁饅頭

蛋糕整得多,今次試整椰汁饅頭....
由於選用左無漂白過既麵粉,所以整出黎既饅頭是少少黃的,不過比較健康。
唔好問我份量,因為我是胡亂整出來既,
見太多水份就加麵粉,加左幾多自己都唔係好知道.......
總於,整出來可以入口啦........

4 則留言:

  1. 總覺得你阿囡第時好幸福,因為媽媽又識煮飯又識整點心蛋糕><
    :p

    回覆刪除
  2. 阿女出世之後可能冇時間整lu....

    回覆刪除
  3. 呢個教我整呀!可以嗎?

    Embrace Dreams

    回覆刪除
  4. ed mama,

    我send 個食譜俾你.....
    但我跟呢個食譜係失敗架......

    回覆刪除