Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年5月17日星期四

20120505舅父仔大日子


我舅父仔終於大個仔喇,
結婚喇...........
我一家一早就去到為佢打氣...........
不過我地又被騙了........
10點幾去到,一對新人12點幾1點先到..........
早知響屋企瞓多一陣先出黎啦.............

囡囡心諗「難得爸爸著恤衫,好靚仔呀


搞掂上午既野,我地先回家休息一陣,
其實只係俾BB瞓一陣,
我地準備晚餐俾BB.........

一轉眼,已經去左小白鷺喇...........
媽媽悉心安排下,我地全家都有紫色.......
多高貴呀.......
媽咪靚靚紫色裙,
爸爸換左淺紫色恤衫,
而我呢,就係媽咪整既紫色髮夾。


注冊之後,舅母表演了豎琴俾我地聽,好動聽呀.........

天氣太熱了,我地要找個地方坐下.........
點知..........
一坐底,一班哥哥姐姐走來要同我同媽咪影相.......
一時之間,我們變成了米奇老鼠.........

晚宴上,我們跟隨大隊去敬酒,
哥哥姐姐再一次圍住我地,
先是握手.........
再來相機電話.......影相........
媽咪又要追趕敬酒隊伍..........
場面就好似歌星開演唱會咁...........

哥哥姐姐叔叔姨姨公公婆婆大讚我叻女唔怕醜......

媽媽同我都多謝哥哥姐姐既讚賞.........

我就最多謝媽媽爸爸全日抱住我....保護我.....
帶我四圍去大開眼界。

沒有留言:

發佈留言