Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年5月22日星期二

健康小食三兄弟

桂格新出左呢三兄弟,
分別係蜜糖果仁、朱古力及提子燕麥曲奇.............



一盒六小包,每小包有三塊........


睇睇成份先.........



而我就最鐘意提子.........
因為...........
1. 口感豐富d...........岩晒我口痕想過下口心引既時候........
2.熱量最低........岩晒我........我肥得很..........
3. 紫色包裝........^^


買齊三款放響公司,
早餐、下午茶及零食首選............
(hehe.......我放左一包響手袋,以備不時之需......)



沒有留言:

發佈留言