Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2012年5月15日星期二

大埔海濱公園放波波

星期六,難得爸爸媽媽一齊放假.......
早上天陰陰,我地下午先出動.........
去大埔海濱公園,
呢個公園我地成日去,
因為近近地又有位泊車,
天氣熱,媽媽怕我出汗之後會笠笠,
所以成日都帶備噴噴水俾我.........


去到公園........
坐坐草地,吹下波波..........
仲有..........最鐘意..........

玩到天黑都不想走............

轉去兒童遊樂場玩..........
耐心等待中...........

等到喇.........
第一次玩韆鞦的小豬............
小豬真係似足我,個人穩震到爆.........
一放落去,足到實一實!!!!!!!!



沒有留言:

發佈留言