Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年8月5日星期四

大埔晚餐--老地方

我家包包真係好鐘意運動,
呢日就話要跑步去大埔,
於是我放工就直接去大埔接番佢....
我去到大埔佢都未到,
四圍行下先.........
無聊自拍........
接左佢原本諗住去食芝士撈丁.......
天呀..........店主外遊呀.........
所以去左附近一間叫老地方既店食.........
咖哩豬頸肉..........
酸辣鳳爪..........
好好味呀............

4 則留言:

  1. 沙田跑去大埔??佢有冇參加三項鐵人???勁!

    回覆刪除
  2. 諗住去食芝士撈丁??=>即係邊間??我住大埔架,有好野食話我知!

    回覆刪除
  3. daidai,
    佢只係參加馬拉松....^^

    回覆刪除
  4. vava,
    響昌運中心果間源汁源味,
    勁好味,我琴晚去去過....
    你去我呢篇睇下...
    http://ms-jam.blogspot.com/2010/03/blog-post_04.html

    回覆刪除