Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年8月25日星期三

新品試用--Watsons天然骨膠原保濕滋養睡眠面膜

首先多謝屈臣氏送出天然骨膠原保濕滋養睡眠面膜俾我試用。
首先睇下個包裝.......
用了淺淺的藍色.......
(一直好欣賞屈臣氏既包裝,佢地唔會用好靚既包裝,
唔會用好多錢賣廣告、請待言人,
只會實實在在做好品質,我真係超讚佢。)

打開聞下......淡淡的香味,好relax........
先試上手.......水水的.......
點樣水水.......
好難講得明白.........
睇下我手背的紋就可以睇得出.........
至於吸收方面,以我手背為例,
唔好以為我搽咁多一定好難吸收,
但事實係搽左五分鐘就已經吸收晒.....
搽上面試,情況一樣,
所以不用怕笠笠........
第二朝瞓醒仲好似白左少少.......

一直有用開sleeping mask.........
而一直都只選用韓國大品牌,是她的粉絲,總是一樽一樽的買.......
原因我又懶又愛美,但係市面上好用有口啤的sleeping mask實在不多。
今次剛好來比一比........

外型........
大家都是藍色系........
分量........價錢........
屈臣氏是100ml......$69.9=$0.699/ml
韓國品牌是80ml........$150=$1.875/ml
打開..........
一個是白色......
另一個是淺藍色.........
各有細心位.........
Watsons有一個安全蓋,防止大家唔小心防歪左,都唔會倒晒出黎....
好鈿心........
韓國品牌就有一個小匙........(我好小用.........)


總結:
消費者眼睛是雪亮的,
以一個較平既價錢買到同樣質素既野.........
你會點揀.......?
我一定會揀watsons.......
回購率係200%.........
真係好用又抵用既產品.........

5 則留言:

  1. HAHAHAAAA,我唔記得L牌有隻小匙,唔見左啦~~~

    回覆刪除
  2. daidai,
    唔緊要啦,都唔用既.......^^

    回覆刪除
  3. ed.....
    係三個,
    因為我c6試過呢隻之後佢話好過韓國品牌,
    從此,愛上了...

    回覆刪除
  4. 屈記d野真係唔錯架
    我都有用開

    回覆刪除