Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年8月3日星期二

手信

我的同事一個一個輪住去旅行.....
每個都帶左手信俾我.......
青島帶回來的啤酒豆........
其實係花生.......
上海帶回來的四川麻辣及上海蟹味百力滋.........
日本帶回來的草餅...........
亦是日本帶回來的羊毛氈書書........
仲有沖繩帶回來的糖糖.....
雖然我冇得去旅行,但係收到都好開心........

3 則留言:

  1. 你就好啦~
    有 咁多好野 食 ~
    係 wo,
    d 衫你收到 未呀 ?

    回覆刪除
  2. ed....
    我咁肥既原因.......
    我公司好多野食架.......><

    衫衫仲未收到呀.......><

    回覆刪除
  3. 今日我返工都有手信吃呀!

    回覆刪除