Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年8月10日星期二

下水禮.....

炎夏黎左一段時間,今時今日我先下水,
可想像我係幾怕曬黑.....
一去到沙灘就勁搽防曬....有相為證.........
又搽防曬喇........^^
(唔知道呢個品牌會唔會sponsor我......^^)
搽左一輪...終於落水喇.......
不斷同包包講.......我唔識游水架,唔好帶我去咁開呀......
包包回應,你唔識游水,咪玩啦,好似係你教我游水架喎.....><
係喎....><
其實真係幾架...........
游完水去左睇人放起飛機..........
幹嗎........自拍成精...
自拍拍到好似有人揸機咁.....^0^
跟住去左睇日落........
要唱歌喇........夕陽無限好.......^^
真係好靚既日落呀..........
之後去左西貢市中心食晚飯,
食得太飽要「放狗」(即係散步)....
響海鮮店.....哇...好大條魚呀......
(唔講以為去左海洋公園........)
再行下......
噢.......大狗狗..........
睇佢個樣估唔到佢咁乖..........
美滿的一天,
因為有你.......^^

2 則留言: