Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年9月28日星期二

二人世界@BBQ

秋天到喇,
兩口子去左大尾篤追月,
去到時候仲早,太陽剛下山............
準備左好多食物........

台灣黑椒腸、羊啦、牛啦、魚啦、茄子啦、
仲有我醃既咖哩雞翼同蜜汁雞翼......
仲有好好味既菠蘿...........
兩個人食咁多野........
真係誇張.........
呢個黃椒好大個又好靚,
我家包包曾以為係假架........
慢慢燒,慢慢食,
傾下計...........好開心,
好好享受二人世界.........
今次係第一次自己醃雞翼,
都幾好味,下次可以再醃.......

4 則留言:

  1. 比著我同 c6 2個 2人世界既話,
    就冇你咁好興至 bbq 啦~
    最多去睇場 戲, 行下 街街~

    回覆刪除
  2. 中秋我都有BBQ呀!不過我只係食左2粒燒賣咋~

    回覆刪除
  3. ed......
    我地揸住兩個轆去邊都好方便,
    去BBQ都好方便.......^^

    回覆刪除
  4. daidai,
    點解食咁少東西??
    係咪太熱你好辛苦呀.....

    回覆刪除