Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年9月9日星期四

天使聚會

有朋自遠方來.......
不亦樂乎...........
天使來港探我地...........
天使真人比上鏡還要瘦還要高........
我地一行八人去左旺角潮樓食晚餐........
傾傾傾.......
傾計多過食野.........
係傾到連心愛既桂花糕都忘了吃........
自拍精又上身........
依仲有一個位喎,
下次你都一齊黎啦,
留番個位俾你........
最後多謝天使既禮物,
多謝愛媽既禮物,
多謝一班好姐妹........
雖然我成日話你地好嘈,但係我愛你地........

4 則留言:

  1. 555555555...........
    點解每次有朋自遠方來,
    我都冇份 ga~
    唔制呀 !!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  2. 天使今日走喇!唔知份禮物仔啱唔啱用呢?

    回覆刪除
  3. 真係好嘈~~~~~~~~ 把口唔停架!

    回覆刪除