Have a Nice Baby

CafeMom Tickers

2010年9月22日星期三

兩個人兩個轆的故事@探險之夜

呢張夜景係咪好靚呢........


但係背後有一個故事.......

一個兩個人兩個轆既故事...........

話說呢晚........

我同包包食飽飽,就駕住我們的兩個轆去兜風...

根據GPS資料,

由慈雲山有一條路可以回沙田,

單純的我們就開住GPS去遊玩..............

行下行下誤駛入村屋地帶

村屋........好多狗在吠.......

吠吓吠吓........有幾隻跑了出來........

明白明白..........行錯路了.......

知道知道..........

兩個人兩個轆被5隻發出胡胡聲一路吠既狗圍住,

一向口多多既我被嚇到唔敢出聲

不斷話對唔住行錯路(狗狗又點會理會....)

小腿感覺到狗吠時噴出的熱氣

可以想像狗口同我小腿距離有多近.........

真的不敢看.........


白痴的我只係諗好唔好收起對腳,

但係擔心包包會失平衡,

車車就會倒下,到時就麻煩了........

又諗如果被狗咬要打幾多支針..............

響呢個時候.........

第6隻大狗出梗黎,是一隻好大隻黑色的狗......

我同包包講走喇,第6隻狗出緊黎喇...........

包包即時駕車調頭,一支箭,走呀........

6隻狗一直狂追我地,包包一路砍住彎,飛住去,

(包包後來同我講有逃命的感覺)

而我就只好乖乖坐定定.........

唔好添煩添亂.....


終於,走出狗狗的範圍.............

手震震攞GPS出黎.........


係呢條路,

一條全黑(真係伸手不見五指)的路往沙田.........

行唔行..........???
信唔信???

終於.......決定行..........

一條全黑勁落斜的路,只係一路落斜........


但係..........行到落去.........
OH NO.........

係車唔可以再行既路.........

終於走回頭路,行沙田坳道.........回家....

陪我地一齊有驚絛險........
跑到回家的車車...........

回家的感覺真好.........

包包同我一樣,

平生不作心虧事........

不怕黑,怕狗咬.........><

一齊經歷的又多了一點........

相信一生一世都會記住呢一日...........^^

3 則留言:

  1. 嘩,
    你地真係有驚無險呢~
    好在 冇遇到 ii(非法移民),
    否則就好大件事啦~

    回覆刪除
  2. 好刺激呀!
    我諗起細個由慈雲山行路去沙田,好懷念

    回覆刪除
  3. ed......
    我真係嚇死左......

    daidai,
    依家久唔久,
    我會由沙田行去慈雲山.......

    回覆刪除